RUTY ŠUTY ARIZÓNA TEXAS

13.02.2013 08:57

RUTY ŠUTY ARIZÓNA TEXAS

 

Šinu si to starým Coloradem

Když v tom slyším výkřik vzdálený

Jel jsem podle hlasu

A k svému úžasu

Ležel tam muž k zemi skolený

 

Ruty šuty Arizona Texas

Ruty šuty Arizona má

Jel jsem podle hlasu

a k svému úžasu

ležel tam muž k zemi skolený

 

Skloníl jsem se k jeho obličeji,

Poznal jsem v něm svého dvojníka

Jeho tělo bylo probodáno noži

Teplá krev mu z rány vytéká

 

Ruty šuty Arizona Texas

Ruty šuty Arizona má …

Jeho tělo bylo probodáno noži

Teplá krev mu z rány vytéká

 

Pravil ke mně hlasem zmírajícím

"Parde, příteli můj jediný"

byla to jen léčka, já to nevěděl

jako starej vůl jsem naletěl

 

Ruty šuty Arizona Texas

Ruty šuty Arizona má …

Byla to léčka já to nevěděl

Jako starej vůl jsem naletěl