Ringo Turnaj 2010

11.05.2010 20:24

 

Ringoturnaj v Meziříčku u Jihlavy

13. ročník

Příjezd

Sešli jsme se ve čtvrtek 6.5.2010 v 15.30hod. u klubovny.Tam jsme museli ještě naložit nějaké věci do aut, ale pak jsme už mohli vyrazit.

Kadeti jeli s Georgem a plavčíci s Kapitánem.Cestou jsme si povídali a někteří i spali.

Ke konci cesty jsme se stavili na benzínce kvůli WC a někteří si chtěli i něco koupit.

Když jsme vjížděli do tábora, tak se mnozí lekli, protože to zpočátku vypadalo jako nějaké vojenské kasárny.

Nakonec se nám tam ale zalíbilo, když jsme se rozkoukali.Přišel k nám hlavní organizátor Ringoturnaje a zeptal se kapitána jestli sebou má všechny „PLAVÁČKY“ a to nás mnohé rozesmálo.

Když nám Kapitán řekl, že budeme kvůli dešti spát všichni v chatce, tak se Bóža, Čochtan a Daniela rozhodli, že budou spát ve stanech.My jsme byli rádi, protože, když jsme uviděli velikost chatky, tak jsme byli vděční za každé volné místo.

Po ubytování jsme šli společně na večeři.Když se dojedlo, tak jsme šli do chatky a tam zachvěli přišel kapitán, že teď bude nepovinný program, ale bylo by dobré kdyby na něm byl alespoň 1 kadet, neměla jsem nic v plánu, tak jsem se nabídla já.Když jsem tam přišla, tak jsem musela sedět na zemi, protože nikde jinde už nebylo místo.Promítali nám prezentaci o táboře ve Francii.Po něm byly fotky z předešlého ročníku Ringoturnaje.Jelikož jsem tam šla jen kvůli informacím o zítřejším zápase a nic se tam neříkalo, tak jsem odešla.Když jsem přišla do chatky, tak se děcka chystaly už ke spánku.Chvíli jsme si ještě povídali, ale pak jsme už šli spát, abychom se vyspali na zítřejší zápasy.

 

1.den

Budíček byl v 7:30.To měla snídani 2. vlna a tam patřil i náš oddíl.Na snídani už bohužel nevím co bylo.Po snídani jsme měli ještě asi hodinu osobní volno, ale pak už byl nástup na kterém se celý Ringoturnaj zahájil.Po něm jsme se šli připravit na zápasy, které jsme si museli hlídat, abychom na ně včas přišli, jinak by jsme byli vyloučení.1.zápas moje skupina sice projela, ale nedopadlo to tak, že bychom měli jen 0.Když jsme zrovna nehráli, tak jsme se mohli dívat, jak hrají jiní a nebo jsme si mohli chodit po dílnách a různých stanovištích.

Na svačinu jsme dostali Tatranku.

Když byll čas pro 2.vlnu na oběd, tak jsme se všichni museli svolat a teprve pak jsme mohli jít.Na oběd bylo kuře s rýží.Bylo to móóóóc dobré.Po obědě bylo nějakou dobu volno a potom se pokračovalo v zápasech.Já se Simikou a Frigem jsme pořád nikoho neporazili, ale družstvo Pampi už mělo 1 vítězství za sebou.

K večeru jsem šla já, Bóža, Hron a Daniela na Lanovou dráhu, protože jsme zrovna nemuseli hrát.

Když jsme dráhu dolezli poslední já a Bóža, tak jsme šli na večeři a pak do chatky.

Zachvěli byl nástup a tam řekli, že teď bude program a bohoslužba pro menší a že asi za hodinku půjdou na řadu velcí, tak jsme měli volno.

Když menším program zkončil, tak jsme šli my velcí.Probíralo se slovo MARANATHA (Pane přijď).Když to zkončilo, tak jsme si zašli na WC a šli jsme spát.

 

2.den

Na snídani byl mazací sýr a Marmeláda.

Po snídani byl nástup a tam nám řekli, že dneska se budou hrát nedohrané zápasy ze včerejška a potom zápasy o postup do finále.Můj poslední zápas byl ovšem zase prohraný.

Aniččino družstvo ale vyhrálo druhý zápas a tak postoupili do finále.

No jinak se dopoledne dělalo to samé co minulý den, akorát přibyly nějaké nové stanoviště.

Na oběd bylo kuře na smetaně.Odpoledne se ještě zápasilo a jinak bylo volno.Večer byl velký nástup, kde se vyhlašovali vítězové.Čochtan s Bóžou vyhráli třeba s nejrychlejším časem na Pálavě.Když bylo vše vyhlášeno, tak šly malé děcka na svůj program a my velcí jsme zatím blbnuli venku.Na večerním programu se zase probíralo slovo Maranatha.

Po zkončení byla možnost si dát ještě rizoto, tak sem si s Mirkem a Dominikem dala.Poté jsme šli spát.

 

Odjezd

Ráno byl na snídani chleba a nutela.Když jsme odcházeli z jídelny, tak jsme si museli vzít balíčky s jídlem na cestu.Po snídani jsme se šli balit a šli jsme na nástup, kde jsme zakončili Ringoturnaj.

Když byli všichni sbaleni, tak jsme museli jěště společně s Oldřichovicemi uklidit vrchní WC.

Potom nám některým ale už přijel autobus, který nás měl odvést na nádraží.

Rozloučili jsme se a jeli jsme J

Vlakem jsem jela já, Pampi, Bóža a Čochtan.Cestou jsme si povídali s děckama z Třince a byla sranda.Jeli s námi až do Ostravy, kde jsme se museli oddělit a jet do Frýdku jiným vlakem.Ve Frýdku na nás už čekal zbytek oddílu a přišla i Bóďa, která byla v Praze.

U auta jsme si ještě chvíli povídali a pak jsme se už rozešli domů.

 

 

Zápis zhotovila Árni