BRIGA ARIEL

13.02.2013 08:58

BRIGA  ARIEL

 

Moje briga má jméno "Ariel",

řekl kapitán, když mě zval,

prej abych s ním jako lodník jel

a džob, co mi nabíd', bral.

Prej abych s ním jako lodník jel

a džob, co mi nabíd', bral.

 

On veliký prachy mi sliboval,

čertví, jestli ňáký má,

já nevěřil, a tak žvanil dál,

že zejtra už vyplouvá.

Já nevěřil, a tak žvanil dál,

že zejtra už vyplouvá.

 

®:      Celej den a celou noc

            stožár se pode mnou kejvá,

            chceš to znát - tak klidně pojď,

            ať víš jaký to bejvá,

            žaludek stoupá vejš a vejš,

            na lodi všechno skřípá,

            do očí tak jako mořská sůl

            ostrej vítr mě štípá.

 

Kdyby do očí někdo vám tvrdil,

že by práci pro vás měl fajn,

dejte si říct, to by bral jenom ten,

kdo je blázen a nemá šajn,

dejte si říct, to by bral jenom ten,

kdo je blázen a nemá šajn, že:

 

®: